Badeva AS

Badeva har i over 60 år levert rør- og baderomstjenester over hele Haugalandet. Siden oppstarten i 1959 under navnet Åkra Rør, har vi vært en viktig aktør på Haugalandet. I 1984 flyttet vi til Kopervik, og satset stort på butikk. I 2021 gikk vi ut av Comfortkjeden og endret navn fra Comfort Karmøy til Badeva, og ble samtidig medlem av VVS Eksperten. Kjedetilhørigheten gir oss tilgang på et stort utvalg av varer fra alle de største leverandørene i inn- og utland. I vår butikk på Bygnes har vi utstilt et stort utvalg av baderomsinnredninger, dusjløsninger, badekar, kraner for kjøkken og bad og et rikholdig utvalg av baderomstilbehør. I tillegg har vi et stort lager av rørdeler. I tillegg til totalbad og serviceoppdrag for deg som privatperson, så har vi også vært med på større byggeprosjekter, som blant annet hele Beverskaret utbyggingen, utvidelsen av Oasen Storsenter, Smedasundet Brygge, og en rekke andre bolig- og rekkehusprosjekter i distriktet. Velkommen innom vår butikk på Bygnes.

Thomas Olsen
Ingeniør energi & miljø/BIM/prosjekteringsansvarlig