Manpower AS

Manpower er Norges største og eldste bemanningsbyrå. I ManpowerGroup leverer ressurser til alle bransjer og fagområder på alle nivåer. Eneste i vår bransje som er kåret til det mest etiske selskapet mange år på rad, noe vi er veldig stolte av. Manpower Haugesund har kontorer i Nordsjø Kontorpark, Kvaløygata 3, 5537 Haugesund. Vi er omtalt av våre kunder på Haugalandet som svært seriøs og profesjonell leverandør på både fast rekrutering og bemanningstjenester innenfor alle bransjer. Opptatt av kvalitet i alle ledd av prosessene våre, noe både medarbeider- og kundetilfredshetsundersøkelser gjenspeiler. Vi tilbyr MyPath karriere program til våre ansatte, som er et utviklingsprogram for de som er ute i oppdrag hos våre kunder. Vi har også Manpower Academy som er et utdanningsløp skreddersytt sammen med våre kunder som har mangel på en spesiell kompetanse. Vårt kompetanse og tett samarbeid er det som gjør våre kunder til vinnere!

Laila Haukås
Distriktssjef