200 til Byggarena 2016

27.10.2016
Egil Severeide gleder seg til å ønske velkommen til nok et godt besøkt HN-arrangement
- Det er alltid spennende å se om folk kommer. Ekstra kjekt er det når vi får flere enn forventet, sier Severeide om påmeldingen til årets store happening for bygg- og anleggsbransjen. Deltakerantallet har bikket 200 og det synes HN-direktøren er veldig bra i litt turbulente tider.

- Vi presenterer en fersk meningsmåling på konferansen som forteller hvordan bedriftene har det nå og hvordan de ser på 2017. Vi gleder oss også til å høre nærmere om tre store prosjekter som kan gi mye arbeid til lokale aktører i årene som kommer, Rogfast, Haugalandspakken og utbyggingen av Haugesund sjukehus. Vi tar også pulsen på eiendomsmarkedet og ser hvordan det går med jakten på svart arbeid. Og ikke minst; vi ser hvordan det går med på innovasjon i bygg- og anleggsbransjen,

-Hvilke bedrifter kommer til Byggarena?

-Hele spekteret, fra små håndverksfirma og arkitektkontorer til eiendomsbesittere og store entreprenører. Finansielle aktører er også alltid godt representert, i tillegg til ansatte fra kommunene i regionen. En fin blanding som gjennom en slik dag og festarrangement om kvelden får utvekslet synspunkter på det meste, sier Severeide.