Hvordan kan du ta de beste markedsføringsvalgene for din bedrift?

Skrevet .

Arrangementsdetaljer


22/03/2018 kl. 08:00 - 10:00

Scandic Hotell
Kirkegaten 166, 5525 Haugesund

Næringsforeningen Haugalandet

450,- (medlem) / 850,- (ikke medlem)


Det er en jungel av kanaler, begreper og metoder der ute, og det blir stadig mer utfordrende å «treffe» potensielle kunder. Hvordan skal du best finne frem til hva som passer for deg og din bedrift? Hvordan når du frem til kundene dine?

Det handler om å planlegge, forstå og gjennomføre markedsaktiviteter for å selge ditt produkt eller tjeneste ut i markedet. Det som blir kalt «inbound marketing» handler om å forstå det helhetlige bildet av din markedsføring. Denne metodikken består av ulike steg:

1. Tiltrekke
2. Konvertere
3. Selge
4. Begeistre

Hvert av stegene gir potensielle kunder ulik informasjon, basert på hvor kunden er i det vi kaller «kjøpsreisen». Inbound marketing, eller helhetlig markedsføring på bedre norsk, handler om å forstå din digitale plattform og ta de beste valgene.

Mette Olsson Årbø og kollegaer fra Knowit, Stavanger, gir gode verktøy til bedre markedsføring på PLUSS frokost torsdag 22. mars. Velkommen!