Det moderne mennesket drukner i kommunikasjon. For å lykkes, må bedrifter fortelle historier som fungerer på tvers av kanaler i sin markedsføring.

Skrevet .

Arrangementsdetaljer


13/02/2015 kl. 12:00 - 13:30

Haugesundregionens Næringsforening

kr 450,- (medlem) / kr 750,- (ikke medlem)


Hvordan kan du bruke retorikk, posisjoneringsteori og mågruppeinnsikt for å få gjennomslag for akkurat ditt budskap?

 

Foredraget setter fokus på markedsføring i en digital tidsalder – og hva som skal til for å lykkes med merkevarebygging og historiefortelling i det nye medielandskapet.

 

Paal Tarjei Aasheim

Dagens foredragsholder er Paal Tarjei Aasheim. Paal Tarjei er mest kjent som programleder med erfaring fra NRK, TV2 og TV3. men det er reklamemann han egentlig er. De siste 20 årene har han jobbet som både tekstforfatter, kreativ leder og kreativ direktør. I dag er han strategisk  direktør i McCann, Norges største kommunikasjonshus.

Bli inspirert av Aasheims engasjerende og underholdende foredrag – og  Aasheim kan kunsten med å få folk til å høre etter!