Men god kommunikasjon kan redde omdømmet ditt!

Skrevet .

Arrangementsdetaljer


18/09/2020 kl. 13:30 - 15:00

24/7-bygget, kantinen
Spannaveien 152, Haugesund

Næringsforeningen Haugalandet

500,- (medlem) / 1000,- (ikke medlem)


Del saken og skap bevegelse

Kriser kan komme i ulike varianter, noen er små – andre er store. Den siste tiden har det vært flere eksempler på at hvordan man kommuniserer i en krise kan bety like mye for en virksomhets omdømme som hvordan man faktisk håndterer selve krisen.

Noen potensielle kriser kan man ane konturene av før de kommer. Andre kommer rett inn fra venstre. Uansett er det en stor fordel å være forberedt på hva som potensielt kan komme, om ikke på alle konkrete krisescenarier, så på hvordan man håndterer dem. For det er mange forholdsregler man kan ta, og rutiner man kan innarbeide, som kan gjøre det lettere å kommunisere godt, og fremstå handlekraftig, åpen, troverdig, empatisk og seriøs. God kommunikasjon i krise kan løfte en virksomhets omdømme.

Foredragsholder er kommunikasjonsrådgiver Bjarne Laastad i PYX.
Han har arbeidet med krisekommunikasjon i over 20 år.
Under Næringsvett 18. september deler han noen av sine beste råd.

Hjertelig velkommen til NæringsVett!