Det som er minste felles multiplum for en god kundedialog er å forstå kunden og kundens behov.

Skrevet .

Arrangementsdetaljer


22/10/2020 kl. 08:00 - 10:00

500,- (medlem) / 1000,- (ikke medlem)


Del saken og skap bevegelse

Tilpass kommunikasjonen og lukk salget

Vellykket salgsarbeid krever god kommunikasjon. Det som er minste felles multiplum for en god kundedialog er å forstå kunden og kundens behov.  «DISA» er et verktøy og arbeidsmodell for å skape denne forståelsen.

Næringsforeningen inviterer til PLUSS frokost torsdag 22. oktober. Sammen med Bodil Skjørestad og Ewy Myrhaugen i Evan Jones skal vi utforske DISA som verktøy, og hvordan man kan identifisere ulike menneske- og kundetyper for å bedre kommunikasjonen, og for å lette salget og closingen.

DISA gir deg:

  • Økt forståelse over egne og andres preferanser
  • Økt forståelse av hvorfor personer handler som de gjør
  • Lettere å lese gitte situasjoner med ulike preferanser tilstede
  • Lavere sjans for destruktive konflikter på arbeidsplassen
  • Økt produktivitet og møtevirksomhet
  • Stor forståelse av ulikheter på arbeidsplassen

NB! Vi møtes fysisk, men tar selvsagt alle forholdsregler og følger smittevernrådene. Vær trygg på at vi legger opp til at avstand holdes og at hånddesinfeksjon er lett tilgjengelig for alle. Vi ber om at du selv også opptrer iht. smittevernrådene, og at du heller velger å bli hjemme dersom du skulle oppleve symptomer som kan skyldes Covid-19.