Haugaland Kraft har Norges mest fornøyde bredbåndskunder

26.10.2020
Konsernsjef i Haugaland Kraft, Olav Linga (t.v) og direktør Haugaland Kraft Fiber, Jan Haaland, har god grunn til å smile.
For 11. år på rad er landets mest fornøyde bredbåndskunder de som har Altibox.
-Vi vil veldig gjerne takke kundene våre for disse gode tilbakemeldingene. Vi er stolt leverandør av Altibox sammen med våre medpartnere mellom Bjørne- og Boknafjorden, og gleder oss over at kundene setter pris på innsatsen vi legger ned for å tilby dem gode opplevelser, sier fiberdirektør Jan Håland i Haugaland Kraft.

Mandag 26. oktober la det uavhengige analysebyrået EPSI Rating Norge frem resultatene fra sin undersøkelse av kundetilfredsheten i bredbånds- og tv-bransjen. Altibox går seirende ut av samtlige kategorier: Bredbånd privat, bredbånd bedrift og digital-tv privat.

–Altibox viser nok en gang at de tilbyr en bredbånds og tv-løsning som er bedre enn hva konkurrentene tilbyr. Tilbakemeldingene tyder på at Altibox ligger et steg foran konkurrentene når det gjelder å kunne tilby løsninger som møter kundenes krav og forventninger. Det er imponerende å ligge på topp 11 år på rad. Et stabilt og godt internett i kombinasjon med en brukervennlig tv-løsning gjør at Altibox fremstår som en pålitelig leverandør som er godt rustet til å ta vare på morgendagens telekomkunder, sier daglig leder Fredrik Høst i EPSI Rating Norge.

I år ga Altibox-kundene en score på 68,2 poeng av 100 på tv, 68,7 poeng på bredbånd og 74,8 poeng på bredbånd i bedriftsmarkedet.
– Jeg tror at kundene setter pris på kortreist kundeservice og vår lokale tilstedeværelse, sier Olav Linga, konsernsjef i Haugaland Kraft.