Ingvard Wilhelmsen toppet HR-Dagen

18.05.2016
Den profilerte indremedisineren, psykologen og lederen av Hypokonderklinikken fikk best score fra publikum
Publikum som deltok under HR-Dagen gav sine tilbakemeldinger i evalueringsskjema som ble sendt ut i etterkant av konferansen. Her fikk den profilerte legen Ingvard Wilhelmsen en snittscore på hele 5,7 (skala fra 1-6). 77 % av respondentene gav Wilhelmsen en ren sekser.. Det var imidlertid flere som vant publikums gunst denne dagen- Ståle Einarsen som er professor i organisasjonspsykologi fikk karakteren 5,5, og filosofen Einar Øverenget var hakk i hæl med en snittscore på 5,1.

På spørsmål om «i hvilken grad konferansen som helhet innfridde» gir publikum konferansen en snittscore på 5,4. Konferanseansvarlig Ingeline Kaldestad i HN er glad for at publikum setter slik pris på programmet, og at de også gir ærlige tilbakemeldinger som programkomiteen kan ta med seg i arbeidet mot konferansen i 2017.

Les også: God stemning på HR-dagen

HR dagen mingle 16