Inviterer til bondefest

23.10.2013
Danseglade haugalendinger: Sett av 2. november. Da er det duket for bondefest i Sysco Arena.

Ambisjonene med dette arrangementet er å skape en folkefest for alle danseglade i regionen. Da inviteres det til «dans» med Captain Kane & Big Trouble og Stavanger-bandet Silo & Saft.

Dette er et tilbud til alle på Haugalandet som har lyst på en skikkelig helaften med både musikk, mat og drikke. Det er lov å dresse seg opp litt «bondsk» men slett ikke noe krav.

– Vi er trygge på at de som skal spille er av topp kvalitet og vil skape stor stemning. Vi har også invitert caravanklubben spesielt og kan tilby parkering og strøm på utsiden av hallen. Så har vi lagt opp til matservering i hallen før dansen tar til. Målet er at Sysco Arena skal være et treffsted for folket, så derfor legger vi opp til en helaften, sier daglig leder i Sysco Arne, Kjetil Urheim i en pressemelding.

- Vi skal rigge hallen slik at det blir som en gedigen låvefest. Vi vet at mange herfra reiser til Østlandet på slike dansefester. Nå håper vi at det også kan være et alternativ å få svinge seg litt på hjemmebane. Så blir det vår jobb å lage til en fest og en festarena som folk finner interessant. Lykkes vi med det, håper vi at en slik bondefest blir en fast tradisjon om høsten, sier Urheim.