Jobben min: Simon Olsen, Markmaster AS

09.02.2021
Næringsforeningen Haugalandet ønsker å sette fokus på flinke folk og spennende bedrifter som finnes her i regionen vår.
1. Navn, stillingstittel og arbeidsgiver:
-Simon Olsen, daglig leder Markmaster AS

2. Arbeidssted og antall år i stillingen:
-Austbøvegen 15b, like sør for Oasen storsenter, 4 år.

3. Hva går jobben din ut på? Hva er arbeidsoppgavene dine?
-Som daglig leder i Markmaster har jeg mange varierende arbeidsoppgaver; alt fra produksjon, montering og kundebehandling, til markedsføring og videreutvikling av nettbutikk.

4. Hva motiverer mest med jobben din?
-Det er veldig spennende å bygge opp en produksjon som fungerer litt annerledes enn det som er tradisjonelt i print-bransjen. Spesielt morsomt er det når vi klarer å overraske kunder på pris, kvalitet og leveringstid. Kunder forhører seg ofte om hva som er minsteantall for bestillinger, og da sier vi strengt at mindre enn 1 merke, det leverer vi ikke.

5. Hvor ligger de største mulighetene for bedriften du jobber i fremover?
-Vi har utviklet en strømlinjeformet produksjon, hvor bestillinger kan gå rett fra nettbutikk til printerne våre, uten manuell behandling, såkalt web-2-print. Dette fører til at vi utfordrer markedet på pris, kvalitet og leveringstid, og da spesielt på mindre opplag, som andre trykkerier tradisjonelt sett ikke ønsker. Vi fortsetter å vokse og oppgradere maskinparken vår, og kan nå levere enda bredere utvalg av produkter.

Om bedriften:
Markmaster AS er et trykkeri som leverer et bredt utvalg av produkter. De produserer alt av klistremerker, strykelapper/transfermerker, navnelapper, kontrollmerker, skilt, bannere og mye mer. Markmaster AS ble stiftet 16.01.1998, og har for tiden 3 ansatte.

Vet du om kandidater til «Jobben min»-spalten? Send inn forslag til hilde@nforeningen.no