Kan byggebransjen markedsføring?

26.06.2015
Kreativitet er den nye kunnskap. Hvor flink er byggebransjen til å markedsorientere seg, spør en engasjert høyskolektor på Byggarena 2015
Morten William Knutsen fra Handelshøgskolen BI har gjestet Næringsforeningen tidligere- til særdeles gode karakterer.  Fredag 30. oktober er han foreleser på Byggarena 2015, og der vil han gå bygge-, eiendoms- og anleggsbransjen nærmere etter i sømmene.

Den engasjerte mediekommentatoren og foreleseren er opptatt av sammenhengen mellom markedsorientering og verdiskapning i bedriftene, og ser hvordan denne balansen tar seg ut for byggebransjens vedkommende.

Men Byggarena her mer å by på.

Sindrre Haar, koordinator og ansvarlig for dette store arrangementet i HN-regi, tror Byggarena-komiteen har satt sammen et program som både gir faglig påfyll og tema til refleksjon og inspirasjon.

Ordfører i Haugesund (ex-ordfører når arrangementet går av stabelen) Petter Steen jr. skal bekle den noe uvante konferansierrollen denne gang, og det gleder både hovedpersonen selv og Næringsforeningen seg til.

Programmet med påmelding ser du her: