Klar for den store dagen!

22.09.2016
Tore Fremmersvik og hans team fra Appex ser frem til å delta på Markedsføringsdagen fredag, som arrangeres for tredje gang i Edda 5.
Appex er næringsforeningens hovedsamarbeidspartner denne dagen og legger mye tid og ressurser ned i utstilling og egen fest etter konferansen. «Vi ser på Markedsføringsdagen som en viktig arena for å møte nye og eksisterende kunder. I tillegg er dagen svært nyttig faglig sett, ikke bare for oss som jobber med å produsere kampanjer og løsninger hver dag, men også for kundene våre som får økt forståelse for de mulighetene våre fagområder tilbyr», sier daglig leder i Appex, Tore Fremmersvik i en kommentar.

Konferanseansvarlig i HN, Bernt Jæger er spent på årets konferanse. Han satser på at de 185 deltakerne gir en god score i evalueringen. «Årets konferanse er lagt opp med en to-delt agenda dette året, med kurs i første del, og ordinær konferanse siste del av dagen sier Jæger. -Vi håper dette i enda større grad vil bidra til å oppnå hensikten med konferansen, nemlig å tilby en nyttig verktøykasse som deltakerne kan ta med seg i arbeidet med egne markedsplaner i våre medlemsbedrifter avslutter Jæger.