Klar for vorspiel!

25.02.2016
For fjerde året på rad inviterer Bodil Skinlo og Øystein T. Meidell Dahle i KPMG til vorspiel før Haugalandskonferansen.
- Det har vært like vellykket hvert år. En flott måte å treffe kunder og forretningsforbindelser på i forkant av festen i Maritim Hall, sier Bodil Skinlo.

Hun er en del av vertskapet i kompetansehuset, som ønsker velkommen til vorspiel i toppetasjen i Scandic Maritim i "pausen" mellom dagprogrammet og festkvelden på Haugandskonferansen.

For fjerde gang på like mange år samles et 40-talls kvinner og menn til et glass og en drøs i hyggelige omgivelser.

HN-direktør Egil Severeide synes det er flott at lokale firma bruker Haugalandskonferansen på denne måten.

- Å bygge på konferansen både i for- og etterkant er noe vi må  få mer av. I fjor var Kevin Keegan gjest hos samarbeidspartner Westcon Løfteteknikk kvelden før konferansen. Her lager man vorspiel før festkvelden.

Det finnes mange måter å gjøre det på, sier Severeide.

Haugalandskonferansen arrangeres fredag 4. mars og samler også i år over 600 deltakere fra hele regionen og naboregionene. Konferansen er blitt en av de største næringskonferansene i landet.