Knuste resten av Norge

29.01.2019
Tiril Fjeld og resten av gjengen gikk helt til topps i Ateas internkåring.
25 hoder i Haugesund og Stord tok rotta på resten av Atea-Norge
Daglig leder Tiril Fjeld og resten IT-gjengen i Atea ble satt pris på da Atea Norge hadde sin årlige samling for alle ansatte. Der ble Haugesund-avdelingen kåret til årets Atea-by.

– Det er jo helt fantastisk å få en sånn pris. Haugesund er en relativt liten by i Atea-sammenheng, med 25 ansatte. I hele Norge er det nesten 1.700 mennesker som jobber i Atea, sier Tiril Fjeld til Haugesunds Avis, og kan skrive hjem om stor jubel i Haugesund-gjengen som var samlet i Göteborg, sier hun til h-avis.no.

– Hvorfor vant Haugesund?

– Vi leverte veldig bra resultater i 2018. I tillegg ble det i begrunnelsen vektlagt at vi er relevante for kundene våre, både private bedrifter og for det offentlige. At vi skaper verdier sammen med kunder over et bredt spekter, gjengir Fjeld.

Atea spesialiserer seg på å bygge IT-infrastruktur for private bedrifter og det offentlige. For eksempel det pågående arbeidet med å bygge opp velferdsteknologi for norske kommuner.