Kort vei til etterfesten!

25.08.2017
Iversen Skogen er klar for MF-Dagen 22.sept, og lover trøkk og næringsrik føde under etterfesten i byråets lokaler.
Vi er forhåpentligvis kjent for å lage god kommunikasjon og grafiske utrykk, men det er kanskje ikke fullt så opplyst at vi også er glade i å lage en god fest. I sommer har vi vært med på å lage festligheter som Den Festivalen i Vangen, Sildajazz, Den Norske Filmfestivalen og ArchFest, så nå skal det bli moro å invitere til hyggeligheter hjemme hos oss selv, smiler Stian Iversen i Iversen Skogen Reklamebyrå.

Markedsføringsdagen arrangeres for fjerde gang i Edda kino 22. september, og Iversen Skogen og Synlighet er næringsforeningens hovedsamarbeidspartnere denne dagen. I den anledning inviterer byråene samtlige deltakere til en hyggelig sammenkomst i Iversen Skogens lokaler bare et kvartal unna (Haraldsgt.159) like etter konferansens slutt kl.16.00.

– Hensikten er å møte nye folk, utveksle erfaringer fra konferansen og rett og slett ha det jysla kjekt. Det blir bokstavelig talt næringsrikt, med løs fredagspilsstemning og noe godt å bite i, forteller Iversen.

– Bussen i Haugesund koster 10 kroner, og vi har buss- og taxiholdeplass, sykkelstativ og gågate like utenfor lokalene våre, så transportlogistikken til og fra etterfesten bør by på ekstremt få problemer, legger han til.

– Næringsforeningen er glade for å ha Iversen Skogen og Synlighet med på laget denne dagen, og vi ser frem til å senke skuldrene litt og mingle med mange flinke og hyggelige folk denne fredags ettermiddagen, sier prosjektleder Ingeline Kaldestad, som satser på fullt hus i Edda 5.

Her kan du se program og finne påmelding til MF-Dagen, som også i år inneholder en egen kurs-del