Leo Ajkic til "HR & Lederdagen"

24.02.2017
TV-stjerne og vinner av Fritt Ord-prisen, Leo Ajkic kommer til Næringsforeningens "HR & Lederdagen" i mai 2017
Han blir en av flere profilerte foredragsholdere som blir å treffe på  arrangementet i Scandic Maritim 4. mai

Leo Ajkic kom til Norge fra Bosnia med familien i 1994 og har blitt en suksess-historie når det gjelder

integrering. Leo har studert sosialantropologi ved Universitetet i Bergen, og som reporter har han stadig rettet et skråblikk mot Norge sett fra innvandreres side

- Leos historie og tanker om integrering, utenforskap, identitet og muligheter har rørt mange. Vi er veldig glad for at han fant tid til å stille opp på arrangementet vårt i mai, sier prosjektleder Ingeline Kaldestad.

Næringsforeningens «HR & LederDag» setter fokus på: Det er mennesker det handler om.  Organisasjoner utvikles og endres gjennom mennesker. Sammen med Leo Ajkic står et stjernepanel av dyktige foredragsholdere fra inn- og utland klar for en inspirerende og matnyttig  fagdag om endringsledelse, relasjonsledelse og fremtidens ledelse.

Kaldestad trekker blant andre fram disse:

Thomas Geuken; statsautorisert psykolog og assisterende forskningssjef ved Instituttet for Fremtidsforskning i København.

Irene Grastveit;  master i organisasjonsutvikling fra Handelshøyskolen BI/Høgskolen i Buskerud/Universitetet i Stavanger.

Efwa Hagstrøm; master of science i omstilling, endring og innovasjon.

Vår årvisse «HR og LederDag» har holdt et høyt faglig nivå, og jeg føler meg trygg på at årets program vil gi mange en god dose faglig påfyll, sier Kaldestad.

AOF Haugaland er samarbeidspartner på denne dagen, og i programkomiteen sitter Ingeline Kaldestad fra HN, Odd Mangor Einarsen (Gassco), Ellen Myklebust (Coop SørVest) og Anne Britt Gjøsæter ( NAV)

Påmelding og program finner du her