Nå kan du nominere kandidater til årets Klimapris

18.06.2020
-Vi søker kandidater som i positiv forstand har utmerket seg
-Terskelen er lav. Her kan du nominere både små og store bedrifter, sier Juryleder Frode Styve i «Næringsforeningens Klimapris»

I forbindelse med årets Klimapris søker Næringsforeningen kandidater som, i positiv forstand, har utmerket seg med å sette effektiv, bærekraftig og fremtidsrettet energibruk på agendaen. Dette gjennom å inspirere, lede, gjennomføre tiltak, eller på andre måter stimulert til at Haugalandet beveger seg i en grønnere retning, heter det i statuttene.

Hensikten med prisen er å stimulere til grønn satsing innen bygg- og anleggsbransjen på Haugalandet, sier prosjektleder i Næringsforeningen Haugalandet Hilde Øygarden.

Klimaprisen tildeles årlig på arrangementet Bygg Arena og forslag til kandidater kan sendes til hilde@nforeningen.no innen 10. september.