Nå nærmer det seg fullt hus!

22.01.2016
Halvannen måned igjen og bare 50 ledige plasser. Bernt Jæger tror det blir fullt hus i år også
Interessen for å delta på Haugalandskonferansen 4. mars er imponerende stor. I skrivende stund har 550  meldt seg på, og det betyr at det bare er vel 50 plasser igjen. Fortsatt er det halvannen måned igjen til dørene åpnes.

- Vi trodde at vi kanskje ville få en liten dupp i år nå som vi er inne i litt usikre tider, sier markedssjef Bernt Jæger i Næringsforeningen. Men det ser ut for at dette er et arrangement mange vil ha med seg, uansett. Og kanskje er det nettopp når det stormer litt der ut at folk har behov for å samles.

Det er en stor jobb å arrangere en av landets største næringskonferanser. Erfaringen fra tidligere konferanser er god å ha med seg. Dessuten bruker Jæger & Co. en god del tid på å sjekke andre konferanser på jakt etter gode ideer.

- Det er alltid noe å hente, men vi synes ikke vi har noen grunn til å skjemmes over vår måte å arrangere en slik konferanse på. Tilbakemeldingene fra de siste års konferanser viser da også stor tilfredshet, og det skal vi bestrebe oss på å få til i år også, sier Jæger.

Her kan du se program og melde deg på

Her kan du se hvem som har meldt seg på så langt

Bildet under. Bernt Jæger sammen med  foredragsholder Pär Johansson under en konferanse i Oslo i 2015.

Par Johanson og Bernt

Haugalandskonferansen er nå en av de største næringskonferansene i Norge.

0104hnnkonfer