Ny hovedsamarbeidspartner

15.02.2021
Adm. direktør Knut Dommersnes i Hattelandselskapet EMP Secure og Næringsforeningens adm. direktør Bernt Jæger ser fram til godt og nyttig samarbeid
Hatteland er nyeste tilskudd blant Næringsforeningens gode hovedsamarbeidspartnere
Hatteland signerte denne uken hovedsamarbeidsavtale med Næringsforeningen. Adm. direktør Knut Dommersnes i Hatteland-selskapet EMP Secure og NH-direktør Bernt Jæger har forventninger om at dette blir et godt og nyttig samarbeid; Næringsforeningen er viktig bidragsyter for næringslivet lokalt og regionalt - og vi er glade for å være med for at vi sammen skal skape vekst i regionen. Dette samarbeidet gjør det mulig for oss å være synlige i regionen - og ikke minst bidrar det til det at vi kan bidra til store og små aktiviteter i regi av Næringsforeningen, sier adm. direktør Knut Dommersnes. - Det ligger i Hattelands kultur å støtte opp om regionen og å bidra til å skape positive ringvirkninger, derfor har vi gjennom flere år vært aktivt involvert i Næringsforeningen, nå ser vi fram til et enda tettere samarbeid!»

Hatteland-konsernet er en kjent og erfaren næringslivsaktør langt utenfor regionens grenser – og er i kontinuerlig utvikling og har store ambisjoner for fremtiden. Vi er overbevist om at et tettere samarbeid, bidrar til å styrke Næringsforeningens arbeid ytterligere, sier Næringsforeningens adm. direktør Bernt Jæger.

Utgangspunktet for forretningsidé og kontinuerlig utvikling har gjerne vært en kritisk innstilling til tungvinte arbeidsprosesser; Helt siden den spede begynnelse har Hatteland gitt idéer rom til å vokse, utvikles og spres, noe som har ført til utvikling av en imponerende portefølje av unike produkter og til en verdensomspennende leverandør av teknologi

I dag består Hatteland Group av mer enn 200 mennesker som jobber frem innovative løsninger i ulike forretningsområder. Selskapets merkevarer inkluderer blant andre EMP Secure, RamBase, Inosa og Ydra.
Med signering av samarbeidsavtalen med Hatteland, består Næringsforeningens hovedsamarbeidspartner-gruppering av 12 av regionens største og mest kjente næringslivsaktører.
- Vi ser det som en stor tillitserklæring at store nøkkelbedrifter bidrar til Næringsforeningens arbeid. Dette gjør oss godt rustet både i arbeidet med å skape gode og nyttige møteplasser for våre medlemsbedrifter - og ikke minst i forhold til Næringsforeningens næringspolitiske arbeid, konkluderer en fornøyd Bernt Jæger i Næringsforeningen.