Foran fra venstre: Avdelingsleder Tveit Haugesund, Laila Hetland , daglig leder Jarle Haugen i Tveit Regnskap, adm.dir. Næringsforeningen, Bernt Jæger, og avdelingsleder Tveit Karmøy, Solveig Sørvik. Bak fra venstre: Markedssjef Tveit Regnskap, Johnny Stava, avdelingsleder Tveit Tysvær, Rune Thuestad, og avdelingsleder bedrift Rune G. Johnsen.

Tveit Regnskap blir en av Næringsforeningens hovedsamarbeidspartnere. -En stor tillitserklæring, sier Bernt Jæger i Næringsforeningen.

Skrevet .
Del saken og skap bevegelse

Denne uken signerte Tveit Regnskap en langsiktig avtale med Næringsforeningen Haugalandet. Daglig leder i Tveit Regnskap, Jarle Haugen, var ikke i tvil da tilbudet fra foreningen kom på bordet; -Vi har ikke råd til å la være å bidra til Næringsforeningens gode arbeid for hele regionen. Vi er lokalisert mange ulike steder, og ønsker å bidra både lokalt og regionalt, sier Haugen.

– Dette er en stor tillitserklæring for oss i Næringsforeningen. Det at en så toneangivende aktør fra næringslivet i regionen vil være med oss på laget, setter vi stor pris på. Det gir oss god økonomisk handlefrihet og er med på å bygge opp om vårt omdømme, sier adm.dir  i Næringsforeningen, Bernt Jæger.

Tveit Regnskap har fra sin forsiktige start fra en stue i Skjold i 1969, jobbet seg opp til å bli den største uavhengige regnskapsaktøren på Vestlandet, med lokasjoner 19 steder, 217 ansatte og en omsetning i 2019 på kr. 200 mill. Tveit Regnskap styrket markant sin posisjon i 2018 da de kjøpte 100% av aksjene i Vangdal Regnskap i Bergen. Tveit Regnskap er eid av Jone Tveit som også er styreleder og forretningsutvikler i selskapet.