Prøv denne, folkens!

23.02.2018
Vinkjenner og konferansier på Haugalandskonferansen, Ingvild Tennfjord, gir Næringsforeningens lesere et eksklusivt tips til kr 149,90.
Fredag 9.mars er det klart for årets Haugalandskonferanse. Årets konferansier er den profilerte vinskribent og journalist Ingvild Tennfjord, som ukentlig når en million lesere med sine betraktninger om vin i landets største aviser. Vi ba Tennfjord komme opp med et eksklusivt vintips til Næringsforeningens lesere, og her er hennes tilbakemelding:

-Jeg forstår ikke helt hvordan denne vinen har klart å seile under radaren min! Men nå er jeg definitivt på ballen. For en herlig smak! Fyldige bjørnebær. Så myk munnfølelse og sjarmerende lettdrikkelig. Jeg tenkte selvsagt at vinen måtte bestilles, men den står klar i hylla på alle store pol. Syrah får ofte ufortjent lite oppmerksomhet. Det synes jeg vi kan gjøre noe med. Ta denne med deg inn i helgen, så sees vi snart på Haugalandskonferansen. Jeg gleder meg! Ingvild Tennfjord

Har du enda ikke sikret deg en plass til konferansen finner du påmelding og program her.

Under: Domaine des Treilles Syrah

Pris: 149,90 kr