Storsatsing!

13.06.2018
Yesman legger opp til over 200 arrangement i året på nye Byscenen.
Det er en opplagt Yesman-duo som møter Næringsforeningen under vårt besøk på det som mest ser ut som en byggeplass. Alt fra tak, vegger og gulv skal fremstå som nytt til premieren under Sildajazz i august. – Dette skal være en kultur og konferansearena som hele regionen kan ha glede av, sier en oppglødd Petter Losnegård. Vi har også inngått en samarbeidsavtale med hotellene Clarion hotel Amanda og Banken Hotel; Disse vil for første gang kunne tilby sine kunder konferansefasiliteter i stor skala via Byscenens lokaler.

Byscenen tilbyr nå i alt 500 sitteplasser, der 300 er nede og 200 på baldakin. – Vi har også investert i fleksible bordløsninger som gjør at vi både kan lage oppsett med bankett, konferansebord og ikke minst runde bord, sier Sverre Vågen, som også trekker frem at konseptet også rommer egen klubbscene i foaje til mindre arrangement, og egen vinkjeller med mer. Yesman skal konsentrere seg om det arrangementsmessige, og Inventum skal besørge servering av mat og drikke til de ulike arrangementene Yesman håndterer. -Vi har allerede over 200 små og store arrangement på blokken for det kommende året, men har ytterligere kapasitet, så det er bare å ringe, avslutter en smilende Vågen.