Takk for oppmerksomheten!

03.10.2019
Christian Brosstad fikk dagens høyeste poengscore etter sitt foredrag om nyeste trender innen digital kommunikasjon.
Gode tilbakemeldinger etter årets MF-dag!
Næringsforeningens årlige MF-dag ble arrangert forrige fredag. Tradisjonen tro; i en fullsatt Sal 5 på Edda.

Tittel og bakteppe for årets konferanse var «Kampen om oppmerksomheten». Fortjent oppmerksomhet fikk både foredragsholdere – utstillere – og en trekkspill-spillende og humoristisk konferansier; Thor Magnar Thorsen.

Årets MF-dag er den 6. i rekken – og har i årenes løp samlet noen av Norges aller beste foredragsholdere på scenen. Årets arrangement var intet unntak. – og blant årets bidragsytere var det Christian Brosstad som fikk aller best poengscore fra salen. Brosstad oppnådde en imponerende score på hele 5,4 ac 6 mulige. Elise Landa,  Snapchat sjef Steffen Rabben og Sindre Kjosås fulgte hakk i hel.

I etterkant av arrangementet inviterte samarbeidspartner Mediebyrået i Haugesund Avis til Afterparty og lansering av sitt nye mediebyrå!

Prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen er glad for gode tilbakemeldinger – og for nyttige innspill i arbeidet mot MF-dagen 2020!

Her kan du se bildene fra dagen: