Traff Roar Eskild Jacobsen?

22.03.2019
Bernt Jæger fra Næringsforeningen og Roald Eskild Jacobsen fra Mediehuset Haugesunds Avis.
Gjett hvem som fikk best score på Haugalandskonferansen? Se hvordan H-avis traff med terningkastene…
Vi har fått inn evalueringsresultatet fra deltakerne på Haugalandskonferansen, og svaret er entydig -Publikum var totalt sett svært fornøyde med årets konferanse og gav den en totalscore på terningkast 5. Vi var i forkant litt spente på hvordan mediehusets profilerte journalist, Roar Eskild Jacobsen, matchet publikums mening om de ulike foredragene.

Under har vi laget en sammenstilling av resultatene, der Jacobsen totalt sett er noe mer reservert enn publikum i Maritim Hall. -Jeg forstår både mine egne og publikums terningkast. Hvis det er noe jeg ville rettet på må det være scoren til Rune Bjerke, som nok burde hatt en femmer. Han var dyktig og hadde et bra foredrag, men han ble kanskje litt monoton, sier Roar Eskild Jacobsen.

-Men hva med forskjellen på din og publikums score på Malin Arntsen? -Jeg skjønte at Arntsen var publikumsfavoritt, og jeg koste meg, men etter en stund begynte hun å kjede meg og bli vel personlig. Av og til må vi journalister rett og slett våge å være kritiske og mene det motsatte av publikum. Det var uansett «himla gøy» å være der denne dagen, kjenne på den gode stemningen og møte mange kjekke folk, avslutter en smilende Jacobsen.

Øystein Thøgersen – «Robust vekst i en usikker verden»

Publikum:

Malin Arntsen – «Om å gjøre gull av gråstein»

Publikum:

Rune Bjerke- «Bank i det 21. århundre»

Publikum:

Espen Sivertsen- «Send filer, ikke deler»

Børge Lund

Publikum:

Pierluigi Collina – «How to make ringt decisions in fractures of a second»

Publikum:

Anne Lindmo- “Mot til å lykkes”

Publikum:

For orden skyld gjør vi oppmerksom på at resultatene fra publikums evaluering er rundet av. Børge Lund hadde f.eks et snitt på 4,9 på en skala fra 1-6

Takk til både publikum og en sporty Roar Eskild Jacobsen som gav oss tilbakemeldingene!

Her kan du lese om hvordan Einar Tho traff i 2014

Her kan du lese hele kritikken av Haugalandskonferansen 2019 fra H-avis.no