Vant gjev Hydro-kontrakt

23.12.2020
Tiina og Rune Vormestrand i Level Mathuset har grunn til å smile litt ekstra denne julen
-Åpner muligheter for økt markedsandel på Karmøy
Level Mathuset, med ekteparet Tiina og Rune Vormestrand i spissen, fikk julegave tidlig i år, da de vant kontrakten om kantinedrift på Hydro Karmøy. Nå skal mye av høytiden brukes til å klargjøre før oppstart. Det er mange varer som skal prises og legges inn, slik at Hydros 700 ansatte kan benytte seg av tilbudet like over nyttår.

-Avtalen er på 3 år med opsjon for forlengelse, sier en glad Tiina Vormestrand. De er stolte og ydmyke for tilliten Hydro Karmøy har gitt dem. Level Mathuset har som mål å øke markedsandelen på catering mot bedrift- og privatmarkedet på Karmøy, og etableringen av produksjonskjøkkenet på Hydro vil åpne for nettopp dette.

Et krevende år
Som de fleste andre, har også Mathuset hatt et krevende år på grunn av pandemi og stor usikkerhet. Kantinene ble stengt, og all catering ble avbestilt 13. mars. Dette førte til permittering av de fleste kokkene.

-Heldigvis har vi to større prosjekter, et i Vikebygd og et i Vats, som begge har hatt normal drift gjennom hele koronatiden. Renholdsavdelingen har også vært i full drift. Vi startet med matpakkeleveranser når kundene kom tilbake fra hjemmekontor, og dette fungerte veldig bra. Kantinene åpnet igjen i august.

Gode utsikter for 2021

De går et spennende år i møte. -Vi kan ikke røpe detaljer ennå, men vi har andre store kontrakter på gang og følgelig også ansettelser. Det tegner til å bli et veldig bra år neste år, smiler en fornøyd Vormestrand.

Fakta om Level Mathuset

• Etablert i 2017

• Eies 60% av Level Group, 40% av Tiina og Rune Vormestrand

• Leverer tjenester innen kantinedrift, catering og renhold