WANTED: Engasjerte bedriftsledere

07.09.2012
Ytterst få næringslivsledere har meldt seg på til stormøte om samferdsel på HSH 17. september. En gyllen anledning til å komme med innspill, sier HN-direktøren
Næringsforeningen står bak arrangementet sammen med Samarbeidsrådet for Sunnhordland, Haugaland Vekst og AS Haukelivegen. Stortingspolitikere, fylkespolitikere og lokalpolitikere inviteres for å bli oppdatert på og komme med synspunkter på hvilke prosjekter som må inn i Norsk Transportplan 2014-2023.

- Dette er et møte som medlemmene i Næringsforeningen bør delta på. Det handler om infrastrukturen i regionen vår de kommende ti-årene, og det er viktig å fortelle de som sitter med makten hvordan vi ser på utviklingsmulighetene i nordfylket, sier HN-direktør Egil Severeide.

Møtet avholdes i auditoriet ved HSH, og starter klokka 10 mandag 17. september.

Mer info og påmelding her: