-En fantastisk fin kveld

12.04.2019
Stinn brakke og stor stemning i salongene på Scandic Maritim sist torsdag da "10 Minutes" ble arrangert
Superlativene hagler etter sist ukes "10 Minutes" med ungdom i fokus

-Beste arrangementet jeg har vært med på i regi av næringsforeningen!!

-Sett opp flere!

-Fantastisk inspirerende kveld! Fortsett! Vi vil ha mer!

Dette er noen av reaksjonene fra evalueringen etter Næringsforeningens arrangement sist torsdag. Om lag halvparten av de vel hundre deltakerne på kveldsmøtet t i Scandic Maritim  har svart på evalueringen. Den viser  stor tilfredshet og på en skala fra 1 til 6, der 6 er toppscore, gir deltakerne en score på 5.33 på spørsmålet om arrangementet svarte til forventningene.

Innvendingene går først og fremst på at arrangementet kunne vært litt kortere, og at det kanskje ble litt mye om Haugesund sentrum. Det blir også spurt om det ikke kunne vært en ide å la de som styrer byen få anledning til å møte ungdommene i panelet til en liten debatt.

Her er et knippe av reaksjoner fra evalueringen:

-Veldig bra med 10 minutt, ble litt langtrukket og noe gjentagende etterpå

-Skulle gjerne hatt et større spekter fra regionen, veldig mye fokus på Haugesund. Viktig at de "eldre" forsetter å stille opp på disse arrangementene (mtp nettverkbygging). Alt i alt VELDIG BRA! :) :)

-Alt i alt supert arrangement. Har ingenting å utsette på, bortsett fra at det kunne vært en halvtime kortere :)

-Jeg synes at arrangementet kunne vært litt kortere. Siste del ble litt langdryg mot slutten.Ellers veldig kjekt og interessant.

-Var en fantastisk fin kveld. Hadde ikke vært noe problem om at det hadde vart litt lenger. Tusen takk for meg. Tror det er godt med slike kvelder som dette både lokalt og i regionen.

-Kan det og være lurt en annen gang å ha med noen med "hull i CVen" som kan vise hva som kan bo i de som ikke har hatt en rett linje, mange flinke der og, det ble jo nevnt i går.

Handelsbanken og Acrylicon var samarbeidspartnere for arrangementet.