- Hjelp oss å snekre kursprogrammet

21.10.2011
Brenner du inne med ideer til kurs og konferansetema/arenaer som næringslivet på Haugalandet har behov for? Da skal du respondere på henvendelsen du snart får fra Næringsforeningen.

- Vi er nå i gang med planlegging av kurs- og konferanseprogrammet for 2012, og ønsker innspill fra våre medlemmer, sier koordinator Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen.

I løpet av året arrangerer Haugesundregionens Næringsforening over 30 møter, kurs, seminarer og konferanser – som alle er tilpasset det lokale næringslivet på Haugalandet.

Innspill fra våre 1400 organisasjons- og bedriftsmedlemmer danner grunnlaget for programmet Næringsforeningen i samarbeid med sine arbeidsgrupper, utformer.

En avgjørende suksessfaktor for å skape aktuelle kvalitetsmøter er at DU som medlem spiller inn utfordringer og problemstillinger – eller tipser oss om motiverende foredrag/foredragsholdere, sier Kaldestad, som i løpet av dagen sender ut et brev til medlemsmassen med anmodning om å bidra til et forrykende kurs- og konferanseprogram neste år.