10. mai: Frokostkurs-Smarttelefoner og nettbrett på jobben

15.02.2012
Tid/Sted : Scandic Hotel fra kl.08.00 til kl.10.00.

Et raskt voksende antall bedrifter tar i bruk et blandet IT-miljø, hvor iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Mac og PC blir brukt som klienter for tilgang til bedriftens informasjonssystemer.  Smarttelefonene og nettbrettet bidrar i tillegg til å skape en forventning om personlige enheters innpass i bedriften, såkalt bring-your-own-device.

På frokostkurset ser vi nærmere på: -Hva bør bedriften tenke på når de skal etablere en fremtidsrettet IT-plattform? -Hvordan kan man utnytte mulighetene og samtidig ivareta sikkerheten? -Hvilke forventninger og ønsker har brukerne og hvilke utfordringer skaper dette? -Eksempler på dagens bedriftsløsninger og apps Mulighet for å stille spørsmål.

Foredragsholdere: Tore Fremmersvik og Tore Solberg fra IT-selskapet Appex Kurset passer alle brukere av IT i en bedrift, men spesielt ledere.   Servering av frokost

Pris: Medlemmer kr 300,- / Ikke medlemmer kr 600,- Påmelding innen tirsdag 8. mai Påmelding:  https://rrsenter.wufoo.com/forms/frokostkurs/

Hovedsamarbeidspartner Frokostkurs