12. nov: Styrestall. Nyskapning / Innovasjon

23.11.2011
Næringslivet i regionen er inne i et generasjonsskifte. Det stiller krav til ledere og styrerepresentanter. Alle ønsker et nettverk av samarbeids- og sparringpartnere som kan gi bedriftene økt slagkraft i et krevende marked. HN skal bidra til å etablere samhandlingsarenaer for utvikling av et variert og konkurransedyktig næringsliv. Styrestall Haugalandet er en slik arena. Vi ønsker å tilby bedrifter som leter etter eksterne styrerepresentater et bredt utvalg av kandidater. I tillegg ønsker vi å bidra til at medlemmer av vår styrestall, ledere og andre i vårt kontaktnett får økt kompetanse.

Tid/ Sted: Mandag 12. november kl.18.00 til kl.21.00. Haugaland Kraft - kantinen.

Nyskapning / Innovasjon

Martha Kold Bakkevig – Hvordan bør bedrifter jobbe med nyskaping?

Martha Kold Bakkevig er dr. Oecon innen strategi og innovasjon samt Dr. Scient.og er i dag adm.dir i oljeservicebedriften DeepWell. Hennes særskilte interessefelt er forretningsutvikling og kommersialisering.

Kristine Vikse og Rune Bruvik – Nyskaping og merkevarebygging
Ekteparet Bruvik / Vikse har hver for seg bygd opp spennende virksomheter og merkevarer, som vekker stor oppmerksomhet både nasjonalt og internasjonalt. De gir oss et innblikk i historien og prosessen fram til i dag, både fra et ledelses- og styreperspektiv.

Pris for deltakelse er  kr 300,- pr pers. (medlemmer av HN, Styrestall og Kvinnovasjon).For ikke-medlemmer kr 600,-.
Påmeldingsfrist : Fredag 9. november
Påmelding: https://rrsenter.wufoo.com/forms/styrestallstyrekurs/