15. feb: Styrestall - Det perfekte styret - Fulltegnet!

23.01.2012
HN med samarbeidspartnere tilbyr også i 2012 en kursrekke innen styrekompetanse.  Dette er kurs rettet mot nettopp deg som ønsker å tilegne deg mer kompetanse på dette feltet. Kursene er åpne for våre medlemmer, kandidater registrert i styrestallen, Kvinnovasjonsdeltakere og andre interesserte.

Tema: Det perfekte styret Tid: Onsdag 15. februar Sted: Haugaland Kraft Det første kurset i 2012 har som hovedtema; «Det perfekte styret» sett fra en styreleder og fra en bedrifteiers/daglig leders side. Vi har fått med oss advokat Rune Lande, som har  lang erfaring fra en rekke styrelederverv, samt leder og eier  av Sysco, Frank Vikingstad. Sistnevnte har gjennom mange år jobbet svært bevisst for å sette sammen det strategisk perfekte styre, og vil dele sine erfaringer med kursdeltakerne. Advokater fra EuroJuris holder et foredrag hvor de ser på daglig leders plikter og rettigheter, ansvaret utad, og forholdet til styrets, generalforsamlingens og de ansattes kompetanse og disposisjoner.

Pris for deltakelse er  kr 300,- pr pers. (medlemmer av HN, Styrestall og Kvinnovasjon). For ikke-medlemmer kr 600,-. Påmeldingsfrist : Fredag 10. februar   Påmelding:https://rrsenter.wufoo.com/forms/styrestallstyrekurs/ Hovedsamabeidspartner Styrestall er Handelsbanken [[wysiwyg_imageupload:30:]]