31. mai: U-39 Kun for de under 40 år. Tema -Ledelse i praksis

23.11.2011
Tid / Sted: Torsdag 31. mai kl. 19.30 på Festiviteten

Ledelse i praksis

Ved organisasjonspsykolog Trond Hegglund.
Når vi velger å bli ledere, vet vi da hva vi sier ”ja” til?Har ledere nok bevissthet om hva ledelse betyr i forhold til de mange valg og prioriteringer som gjøres hver dag? Trond Hegglund er organisasjonspsykolog og jobber til daglig i firmaet Assessit, og vil drøfte disse problemstillingene på vårt  første U-39 møte. Flere husker nok også hans foredrag  fra Hauglandskonferansen 2010 med tittel ” På trynet og opp igjen”, som satte fokus på hva en kan lære av en nedtur.

Pris:Kr 200 for HN medlemmer, kr 300 ikke medlemmer. Pris inkluderer enkel bevertning. Festiviteten har alle rettigheter, og det er satt av rikelig tid til nettverksbygging. Påmelding: https://rrsenter.wufoo.com/forms/u39/

U-39  et eget møtefora for ledere og mellomledere under 40 år Hensikten med det nye konseptet er å gi faglig input, og bygge nettverk mellom unge ledere som er i samme situasjon. En må ikke nødvendigvis være leder i dag for å bli med på arrangementene, men en bør ha ambisjoner om å utøve ledelse i fremtiden.

Til å ivareta det faglige og konsept har HN etablert en komite som består av  komiteleder Asle Skjærstad  (FKH), Anette Friestad (SYSCO), Tiril Fjeld (Atea) og Roy Arne Eike (Deloitte). U-39 er allerede etablert med egen gruppe på Facebook, der aktuelle kan søke plass i gruppen: https://www.facebook.com/#!/groups/319142848147005/

Hovedsamarbeidspartner U-39 er Accpron [[wysiwyg_imageupload:52:height=58,width=204]]