99,3 prosent fornøyd

24.03.2011
Strålende tilbakemeldinger etter årets Haugalandskonferanse. Gjett hvem som fikk høyest score av alle foredragsholderne: Sigmund Lunde i Omega var et hårstrå foran Victor Norman.

I alt 137 deltakere på årets konferanse leverte inn evalueringsskjema. Det gir en uttelling på vel 37 prosent. 89,1 prosent mente Sigmund Lunde fra Ølensvåg leverte til "meget bra", mens 87.4 svarte det samme om professor Victor Norman. På tredjeplass fulgte Jon Hausken i Klinikk Hausken, som fikk toppscore av 70,2 av deltakerne.

Gjennomgående var tilfredsheten med foredragsholderne stor, og det gjelder også i høyeste grad arrangementet som helhet.

Hele 98,2 prosent av de frammøtte svarte meget bra eller bra på valg av konferansetema og 97,2 prosent svarte det samme om kvaliteten på forhåndsinformasjonen.

Og 99,3 prosent av deltakerne svarte "meget bra" eller "bra" nå de fikk spørsmål om forventningene ble innfridd. Kun 0.7 prosent mente konferansen ikke svarte til forventningene.
Ingen svarte nei på spørsmålet om de vil delta på den samme konferansen neste år.

- Dette er tall til å bli ydmyk av, sier adm.dir. i Haugesundregionens Næringsforening, Egil Severeide. Men han ser også forbedringspotensiale.
- Jeg er glad forat deltakerne påpeker ting vi kan gjøre bedre. En del mener at programmet ble for langt, at det er for få pauser, at vi kan bli enda bedre på det arrangementstekniske og at lufta i konferanserommet var dårlig deler av dagen. Dette tar vi med oss til nesteårs konferanse. Jeg gleder meg allerede, sier Severeide.