Alle vil tilbake!

02.10.2014
Evalueringen av Markedsføringsdagen gir et entydig svar fra tilfredse deltakere- Alle vil tilbake til neste år!
Evalueringsskjema ble sendt ut like etter konferansen, og i skrivende stund har 110 av 193 deltakere svart på evalueringen. Av disse svarer 100% at de vil komme tilbake neste år.

«Dette gir virkelig mersmak og energi til å starte arbeidet med neste års konferanse» sier en glad prosjektleder Bernt Jæger til hninfo. Han har fått mange mailer med lovord fra fornøyde deltakere i etterkant av konferansen. Jæger understreker at de også har fått tilbakemeldinger på områder som kan gjøres enda bedre. Ett av disse områdene er logistikken rundt lunsjen, som ble preget av for mye kø. «Dette gjør vi bedre til neste år», lover Jæger publikum.

Foredragsholderne høstet svært gode karakterer fra evalueringen, og Jostein Magnussen scoret best med sitt innlegg «Bedre kundeopplevelse ved hjelp av psykologien» . Han hadde et snitt på hele 5,4 på en skala fra 1-6. Foredragsholderne Jan Grønbeck fra Google og Thomas Moen fra Fanbooster var like under på «pallen» med score på henholdsvis 5,2 og 5,1.

Under kan du se bilder fra MF dagen 2014 som er tatt av Frank Kongshavn fra Karmsund Avis og Sindre Haarr fra HN.

[widgetkit id=166338]