Åpner butikk i Åkra

14.08.2018
Amfi Åkrehamn har lenge ønsket å få Synsam med på laget. Nå skjer det...
Med lokale talenter og utvidet sortiment åpner Synsam, som er Norges ledende optikerkjede, consept store på Amfi Åkrehamn

Synsam blir den eneste optiker på Amfi Åkrehamn.'

«Vi vil fokusere på et godt tilbud for å ivareta lokalbefolkningen sin øyehelse, og

våre kunder på Karmøy vil nyte godt av topp moderne utstyr innen øyehelse og optikk», sier Regionsjef Harald Ulriksen Rygg i en pressemelding.

Synsam samarbeider blant annet med ESSILOR, verdens største leverandør av glass og verdensledende på nyutvikling innenfor det optiske fagfeltet.

-Med vår consept store tilbyr vi et utvidet sortiment innen sports- og solbriller. Synsam er også sterke på optikk til bedriftsmarkedet, med for eksempel databriller og vernebriller.

På plass i Åkrehamn skal vi ansette dyktige lokale krefter, og fra høsten gir vi stipend til en optikerstudent fra Karmøy som skal starte hos oss. Vi skal ansette butikksjef og salgs- og kunderådgivere i nærmeste fremtid.

Synsam er Nordens ledende optikerkjede med rundt 100 butikker i hele Norge og 500 i Norden.