Arbeid pågår...

17.10.2019
Komiteen for Haugalandskonferansen er godt i gang med arbeidet mot konferansen 6. mars 2020. Fra venstre Bjarne Hareide (DigiLab Scandinavia), Hege Skogland Mokleiv (Permanor) , Tor Inge Fredriksen (Norconsult), Bernt Jæger (Næringsforeningen), Ingeline Kaldestad (Næringsforeningen) og Silje Rødeseike (NHO Rogalnd)
Fredag 6. mars samles hele næringslivet nok en gang i Maritim Hall til Haugalandskonferansen. Komiteen jobber etter motto -  "Best Ever"
Arbeidet med å legge programmet til årets happening for næringslivet på Haugalandet er i full gang, og prosjektlederen for konferansen, Ingeline Kaldestad, har satt et hårete mål på vegne av komiteen: " Vi sier best ever, men for all del, det gjør vi jo hvert år" sier hun lattermildt. Vi er ikke bedre enn siste leveranse, og evalueringene vi får fra konferansene gir oss nyttig input til å løfte neste konferanse enda et lite knepp". Og det er gode tall komiteen jobber for å løfte; Resultatene fra konferansen i 2019 viser en totalscore på 5,1 i snitt (fra 1-6).

-Haugalandskonferansen skal inspirere og løfte frem emner som kan være lærerike for publikum å ta med seg tilbake på arbeidsplassene. Og vi må aldri glemme nytten av at folk møtes. På våre møteplasser møter deltakerne nye relasjoner, utveksler kontaktinformasjon og avtaler konkrete møter som igjen fører til business. Til syvende og sist er det det dette handler om, sier Kaldestad.

For uten konferansen på dagtid, blir det også i år en stor festmiddag med utdeling av prisen " Årets bedrift", som i 2019 ble vunnet av Geminor. Programmet til konferansen 6. mars 2020 regner Kaldestad er klart i slutten av november, men ber folk holde av datoen allerede nå.

Ønsker du et tilbakeblikk på konferansen 2019? Her kan du se en kort video fra konferansen.