Årets Handelsbedrift er kåret

02.04.2012
Copp OBS Hypermarked er kåret til ” Årets Handelsbedrift 2011” av Haugesunds Handelsstads Forening. Den ettertraktede prisen ble delt ut i byens rådhus fredag.
Prisen har blitt delt ut siden år 2008, og deles ut til handelsbedrifter som fortjener en spesiell oppmerksomhet. Det var butikksjef Harald Fosen som mottok prisen på vegne av bedriften i rådhusets bibliotek. Årets jury har bestått av Nils Konrad Bua,Harriet Jakobsen,Ole Bernt Thorbjørnsen,Stein Alendal,og Odd Fossan-Waage jr. Juryen trekker blant annet frem lavt sykefravær, og landet beste frukt og grøntavdeling i sin  begrunnelse for årets valg. Tidligere vinnere er Kristine Vikse, Jonas Simonsen og Asbjørn Fjeldheim i klesbedriften Risøe, Budal Radio i Kopervik og Alf Lie. Fjorårets vinner var Bruvik Fine Time Pieces. Årets finalister var Mani, Julemarked – og altså vinneren Coop Obs Hypermarked. Se sak i h.avis.no: http://www.h-avis.no/nyheter/karet-til-arets-handelsbedrift-1.7163405