Årets publiseringsplan er klar

12.01.2021
Årets første redaksjonsmøte ble avholdt over Teams: (Øverst til venstre) Anna M. Olafsdottir i DHR Saga, (nederst til venstre) Hilde Øygarden i Næringsforeningen, (øverst i midten) Jan Åge Matland og Hans Jacob Sausjord i DHR Saga, (nederst i midten) Bernt Jæger i Næringsforeningen, (til høyre) Liv Alsaker Sanda i DHR Saga og (nederst til høyre) Lars Lindtner i Næringsforeningen.
Jobb & Næring redaksjonen gjør seg klar for et nytt og spennende år
Til tross for at årets første redaksjonsmøte ble holdt over Teams ser redaksjonen i Jobb & Næring for seg et spennende år med tett samarbeid mellom Næringsforeningen og DHR Saga, som sammen gir ut det månedlige næringslivsmagasinet.

- Vi synes det er veldig positivt og kjekt at vi går inn 2021 i et enda tettere samarbeid om magasinet Jobb & Næring - et samarbeid som har eksistert helt siden 2008, sier daglig leder i DHR Saga Anna M. Olafsdottir.

Krevende tider

-Det er klart at 2020 ble et veldig annerledes år for oss som så mange andre. Det var mange annonsører som måtte stoppe markedsføringen i året som var. Magasinet lever av at næringslivet i regionen bruker J&N som en naturlig leverandør av både gode historier og markedsføring, sier hun.

Fremover planlegger redaksjonen større synlighet i digitale kanaler.

-Vi har valgt å innarbeide nyhetene fra magasinet inn i nettsidene til Næringsforeningen for å gjøre det enklere og mer relevant for leserne å holde seg oppdatert, sier Olafsdottir om endringene.

Nyhetene skal etter planen først publiseres i magasinet, deretter på nforeningen.no.

Adm. Dir i Næringsforeningen gleder seg til fortsettelsen med et tettere samarbeid.

-Vi skal ha god kontakt med medlemsbedriftene våre i fortsettelsen også. Magasinet er en viktig brikke i Næringsforeningens formidlingsarbeid, sier Jæger og ber bedrifter i reinen merke seg utgivelsesdatoene i år.

-Vi har allerede gjort en del årsavtaler på markedsføring hos bedrifter men har så klart plass til flere. Tilbakemeldinger vi har fått på magasinet er at det blir lest og har "lang holdbarhet" fra utgave til utgave, sier Olafsdottir.

Her er utgivelsene i 2021

nr 1 29. januar