Bremen-rute neste år også

23.10.2008
Ryanairs rute fra Haugesund til Bremen kommer tilbake i 2009. Det er den gledelige meldingen fra Destinasjon Haugesund & Haugalandet.

Ryanairs rute fra Haugesund til Bremen i Tyskland starter opp igjen søndag 29. mars neste år.
Samtidig tar siste fly i denne omgang av fra Haugesund til Bremen i dag, og runder av en vellykket sommersesong. Vi har stor tro på videre utvikling av ruten i 2009. Ruten har vært tatt godt i mot, og tyske turister har økt i antall for hver måned ruten har vært i drift.

Daglig leder Odd Erik Salvesen i Haugesund Travel uttaler; ”Tatt i betraktning den korte tiden en fikk før oppstart av ruten, er dette et resultat en skal være godt fornøyd med, og nå blir det viktig å fortsette arbeidet for sikre videre vekst”.

Ruten vil som i år gå onsdager og søndager, men med enda bedre avgangstider.
Fra 29. mars 2009 vil ruten ha følgende avgangstider:

Avg. BR Ank.HAUGE Avg. HAUG Ank. BR
Onsdager: 15:55 17:15 17:40 19:00
Søndager: 19:50 21:10 21:35 23:00

Daglig leder Tore Gautesen i Destinasjon Haugesund & Haugalandet sier; ”Dette er svært gledelig for reiselivet i hele regionen. Tyskland er et av våre viktigste markeder med ytterligere potensial. Vi vil nå trappe opp arbeidet mot det tyske markedet, og med bedre tid inn mot neste sesong, gir det spennende muligheter”.