Dårlig mobildekning?

02.02.2012
Sliter du med dårlig mobildekning? Da kan du få hjelp. Stavanger Aftenblad vil lage en fylkesoversikt som kan vise hvor behovet for oppgradering er størst.

Fylket hadde for noen år siden et mobilprosjekt hvor visjonen var null hull i dekningen. I forbindelse med prosjektet ble det laget en dekningsoversikt som viste 880 områder uten dekning i fylket. Aftenbladet vil ha lesernes hjelp til å lage et nytt kart som viser mobilhullene.

Fylkesprosjektet strandet på grunn av pengemangel.

Oversikten som ble laget den gangen viste at det var 41 steder hvor mobildekningen var kritisk dårlig. Disse stedene lå i 20 ulike kommuner. Fylket ønsker ikke at denne oversikten blir publisert nå, fordi den er noen år gammel. Aftenbladet ønsker derfor tips fra leserne slik at dekningskartet over fylket kan bli oppdatert. Vi ønsker så nøyaktige stedsangivelser som mulig.

Tips oss om mobilhull: tips@aftenbladet.no.

Les mer her:

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/ryfylke/Vis-oss-stedene-med-darlig-mobildekning-2924833.htmls mer: