Der det skjer

08.03.2019
Mediehuset Haugesunds Avis er blitt hovedsamarbeidspartner til MF Dagen. Fra venstre Ingeline Kaldestad, og Bernt Jæger fra Næringsforeningen, og Vidar Jenssen og Maria Hagland fra Mediehuset.
-Vi vil være en del av hverdagen til alle markedsførere, sier vår nye hovedsamarbeidspartner for MF Dagen, Vidar Jenssen, i Mediehuset Haugesunds Avis.
Markedsføringsdagen ble gjennomført med stor suksess i 2018. Foruten å være fulltegnet, meldte hele 97% av deltakerne i evalueringen at de ønsker å delta igjen, ifølge prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen. MF Dagen 2019 går av stabelen fredag 27. september i Edda Kino.

-For oss handler det om å kommunisere best mulig, og hjelpe markedet til å selge mest mulig varer. Vi har lang tradisjon i dette markedet, og som det største mediehuset ser vi det som naturlig å være  hovedsamarbeidspartner her og gleder oss.  Mediehusets markedsavdeling har vært gjennom en stor kompetansendring de siste år. Vi har definitivt kommet ut av «redselssonen» til en situasjon der vi sitter på skarp kompetanse på innhold og digitale plattformer og markedsledende distribusjon på alle flater. Vi bør og skal sette vår farge på arenaer som dette, sier Vidar Jenssen, som er Markedsdirektør i Mediehuset Haugesunds Avis

-Vi er svært fornøyde med å få med oss Mediehuset på lag her, og skal gjøre vårt for å lage et program som blir både inspirerende og lærerikt. Ja, faktisk et «must» for alle som ønsker å være oppdatert på de siste trender innenfor markedsføringsfaget i 2019, sier Kaldestad som regner med å presentere et ferdig program medio juni.

Her kan du se flere bilder fra MF Dagen 2018