Drogba på TV- gratis!

06.05.2011
Altibox lar alle sine kunder se denne helgens runde av Barclays Premier League gratis! Det betyr at du kan se Didier Drogba mot United-forsvaret på søndag.

Helgens serierunde i Barclays Premier League kan bli avgjørende for hvem som stikker av med seriemesterskapet i England. Altibox lar alle tv-kundene oppleve søndagens skjebnekamp mellom Manchester United og Chelsea, samt følge de andre kampene i helgens engelske serierunde.

Manchester United leder serien med tre poeng foran Chelsea før helgens kamp. Med seier tar United et stort steg nærmere ligagullet. Vinner Chelsea vil de toppe tabellen på bedre målforskjell. Da er alt fortsatt åpent foran de siste to rundene. Kampen om de fire første plassene på tabellen er fortsatt åpen. Her kjemper Arsenal, Manchester City, Liverpool og Tottenham om de to siste plassene som gir direkte kvalifisering til neste års Champions League. Nede i bunnen av tabellen er det hele ni lag som kjemper om å overleve i Barclays Premier League.

All denne dramatikken kan alle Altibox’ tv- kunder oppleve til helgen. Altibox gir fri tilgang til fotballpakken fra England, og lar alle tv-kundene få muligheten til å se alle kampene i den 36. runden i Barclays Premier League. Altibox er den eneste tv-distributøren i Norge som overfører alle kampene fra Barclays Premier League direkte i HD-kvalitet. I tillegg til å se kampene på tv-skjermen kan Altibox’ fotballkunder se kampene på nett-tv fra TV2 Sumo. Altibox har en omfattende fotballtjeneste med høydepunkter fra kampene og mulighet til å se opptak av kamp, heter det i en pressemelding fra Haugaland Kraft.

Les mer om fotballtjenesten fra Altibox her - http://www.altibox.no/privat/tv/fotball/