Du blir ikke alene i morgen..

05.03.2020
- Utrolig flott at så mange stiller opp i morgen, sier en spent prosjektleder i Næringsforeningen, Ingeline Kaldestad.
Dagen før dagen har 530 personer meldt seg på Haugalandskonferansen.
Nervene er i høyspenn hos gjengen i Team NH der de rusler rundt i tomme lokaler i Maritim Hall. Det er torsdag ettermiddag og i morgen braker det løs med en av Vestlandets største konferanser. Bernt Jæger & Co. har levert til toppkarakter tidligere, og har rutinen som skal til for å lose den 30. Haugalandskonferansen vel i havn.

-Vi har kontroll, men du vet aldri, sier Ingeline Kaldestad, som er prosjektleder og har hatt Haugalandskonferansen på skjevå i tre kvart år. Sammen med komiteen har hun sydd sammen et program som det knyttes store forventninger til og som handler om å dele. Torsdags-kvelden samles de fleste foredragsholderne til en enkel middag på Naustet for å bli kjent og snakke litt om temaene de tar opp.

-Vi gleder oss, men jeg kommer nok ikke til å sove særlig godt i natt, sier Kaldestad. Hun er uansett tidlig på'n i morgen for å ta en siste sjekk, og klokka 08 starter registreringen.

-Vi er utrolig stolte over å kunne samle 530 deltakere fra hele regionen til denne konferansen, og at like mange stiller opp på festmiddagen om kvelden. Alt liogger til rette for at vi får en super fredag, sier prosjektlederen.

NB! Haugesunds Avis dekker konferansen live, og du kan kommentere underveis på havis.no

-

Detaljprat mellom Ingeline Kaldestad og Bernt Jæger i Næringsforeningen og Petter Losnegård og Geir Jakobsen (t.v.) i Yesman.