Ecup-kamp og regionbygging

31.01.2010
Stord Håndball inviterer til Europacupkamp på hjemmebane lørdag 13. februar. Sammen med samarbeidspartnere inviterer de idrettsmiljø, næringsliv og politikere fra Haugalandet til storsamling denne historiske dagen.

Invitasjonen er et svar på det initiativet Haugesundregionens Næringsforening, Destinasjonsselskapet og Haugaland Vekst tok i fjor høst for å se om og hvordan kan bruke våre toppsidrettslag i regionbyggings-sammenheng. Det resulterte i et møte med idrettsmiljø, næringsliv og politikere på SAS Radisson i Haugesund.

Stord Håndball, Samarbeidsrådet for Sunnhordland og Stord kommune følger opp med å bruke den epokegjørende Ecup-kampen mellom Stord Håndball og Budvanska fra Montenegro som hovedattraksjon til å bringe nordfylket og Sunnhordland sammen. Et omfattende program er lagt opp, og vi oppmoder våre medlemmer til å melde seg på til dette flotte tiltaket. Ikke bare får vi se en spennende håndballkamp; vi får også et seminar med faglig innhold, bedriftsbesøk og hyggelig sosialt samvær på kjøpet.

Derfor; hvis vi mener noe med regionalt samarbeid og nettverksbygging; meld dere på. I vedlegget finner du ut hvordan. Blir det tilstrekkelig mange vil vi i HN besørge fellestransport fra Haugesund.