Folks hoder er det viktigste!
16.08.2018
Dette sier merkevareeksperten, seriegrunderen, strategidirektøren og forfatteren Monna Nordhagen, som gleder seg til Den Store Høstjakta og MF-dagen 21. september.
Monna Nordhagen er en av Norges mest anerkjente ressurser innenfor merkevarebygging. I 2017 gav hun ut boka Raketter og Rebeller. Bak tittelen skjuler det nye metoder og verktøy for hvordan man bygger merkevarer i en verden der gamle regler ikke lenger gjelder.
Boken Raketter og Rebeller danner også bakteppet for Monnas foredrag på MF-dagen.
Monna Nordhagen er nordisk strategidirektør i Scandinavian Design Group og seriegründer. Hun har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Monna jobber sammen med ledergrupper og organisasjoner for at de skal bli mer synlige, tydelige og slagkraftige eksternt og internt ved hjelp av merkevaretenking, og har bl.a hamret ut en ny merkevarestrategi for VIPPS, Schibsted og Visit Norway.
21. september står hun klar på scenen i Edda 5. For mer info og påmelding: https://nforeningen.no/mf-dagen/