Fra destinasjon til hotel

13.05.2011
Nicholas Hoddevik flytter hundre meter fra Destinasjonsselskapets lokaler under Risøy-brua til ny jobb som salgsdirektør ved Rica Maritim og Rica Saga.

- Vi er veldig glad for å få Nicholas med på laget. Han har gjort en veldig god jobb på konferansemarkedet i Destinasjon Haugesund og Haugalandet, og vi tror han vil tilføre oss mye som ansvarlig for våre salgs- og markedsaktiviteter, sier Johan Hjelmaas, nytilsatt adm.dir. for Rica-hotellene i Haugesund.
Hoddevik (33) er i dag kurs- og konferansesjef i Destinasjonsselskapet, og egentlig fra Måløy. Han har jobbet i vårt regionale reiselivsforetak i vel to år, og har en master i reiseliv.

Adm.dir. i Destinasjonsselskapet, Tore Gautesen, skulle gjerne hatt Hoddevik med videre, men viser til at han i sin nye jobb fortsatt vil få mye med regionalt reiseliv å gjøre.

-Nicholas har gjort en utmerket jobb og virkelig satt regionen på kartet som kurs- og konferansested.

Gautesen er i full gang med å rekruttere en erstatter, og sier han har mange, gode kandidater å velge mellom.