Full rulle under Sildajazzen

12.08.2011
Kraftjazz, TPM/Lean-konferanse, Energirike, Undervannssymposium; det vrimler av næringslivsarrangementer under årets Sildajazz..

Næringsslivsledere møtes til faglige diskusjoner i en avslappet atmosfære når de besøker Haugesund. Og når været viser seg fra sin beste side som akkurat nå, er alt bare en stor fest. Toppsjefer, mellomledere, idrettskjendiser, kulturpersonligheter; alle nyter de musikken, folkelivet og den praktfulle kaipromenaden disse dagene.

Næringsforeninger har vært invitert til så mange evenementer at vi har vært nød til å velge. Denne gangen har vi fulgt en innholdsrik Energirike-konferanse, en spennende TPM/Lean-konferanse om produksjonsverktøy og måleinstrumenter for mange nettverksbedrifter på sørvestlandet, Kraftjazz på Haugaland Kraft, der bl.a. Nils Arne Eggen deltok og der 350 personer nøt gode foredrag, musikk og god mat, og en liten svipp innom Undervannssymposiet, som hvert år samler nisjebedrifter til fag og hygge i Haugesund.

I tillegg benytter en rekke bedrifter anledningen til å gjøre stas på kunder, ansatte og andre forbindelser gjennom disse Sildajazz-dagen. Vi krysser fingrene for godt vær resten av jazzdagene og ønsker våre medlemsbedrifter en strålende helg.