Grep publikum

26.05.2015
Cecilie Skog grep publikum under en billansering hos Laastad & Co.
I forbindelse med lansering av den nye Volvo XC 90 hadde Laastad & Co et arrangement for 200 inviterte gjester. Cecilie Skog holdt et foredrag der hun fortalte om sine reiser til Sydpolen, Nordpolen, og om klatreturen i fjellet K2 der hun mistet sin ektemann i en tragisk snøskredulykke i 2008.

Skog har inngått et samarbeid med Volvo og er deres «XC90 ambassadør» i forbindelse med lanseringen av bilen i disse dager.

Daglig leder Haakon Laastad ved Laastad & Co var svært fornøyd med arrangementet, og kunne fortelle at de allerede hadde skrevet kontrakt på 15 biler usett.«XC90 har siden den ble lansert i 2002 vært en svært viktig bil for oss. Dette er den første bilen i en revitalisering av Volvos merkevare, og mye av det denne bilen inneholder skisserer hva du har i vente på de nye modellene. XC90 er flaggskipet i Volvofamilien og i Norges-sammenheng er vårt distrikt blant de med flest» sier daglig leder Haakon Laastad i en kommentar til hninfo.

Under: Cecilie Skog avduker den nye Volvo XC90 med assistanse fra Haakon Laastad.

xc90 skog og laastad

 

xc90folkemengde
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund