HN utvider staben

26.05.2011
Haugesundregionens Næringsforening (HN) er i sterk vekst og må styrke staben. Vi er på jakt etter en koordinator, og retter nå en spesiell oppfordring til kvinner om å søke.

Haugesundregionens Næringsforening er paraplyorganisasjon og talerøret for næringslivet i regionen. Vi har vel 360 egne medlemmer og representerer gjennom 23 medlemsorganisasjoner over 1400 bedrifter fra Odda og Sauda til Bokn og Karmøy.
HN har i dag to fast ansatte.

HN er eid av bedriftene og arrangerer selv og/eller sammen med andre en omfattende konferanse- og kursvirksomhet. Vi utvikler stadig flere tilbud til medlemmene, og det er i den forbindelse vi nå ønsker å utvide staben med en stilling som koordinator.

Stillingen innebærer:
Kvalitetetssikring og videreutvikling av vårt kurs- og konferanseprogram
Medlemsverving/oppfølging
Utvikling av medlemsfordeler
Sekretariatsfunksjoner

Vi søker:
Utadvendt, selvgående person med initiativ og stå på-vilje
Utdannelse fra høgskolenivå
Samfunnsorientert , strukturert og lærevillig

Vil du vite mer om stillingen, kan du kontakte Egil Severeide på tlf. 93245699 eller egil@hninfo.no

Kortfattet søknad sendes til egil@hninfo.no innen mandag 6. juni.